Κάτι ωραίο...

Κάτι ωραίο...

Συνάντηση του Χένινγκ Μπεργκ στη φυσούνα, με τους Ιμανόλ Ιδιάκεθ και Μάρκο Σωφρονίου (Team manager ΑΕΚ). Σίγουρα στη συζήτηση που είχαν κάτι ωραίο θα λέχθηκε, αφού ο φωτογραφικός φακός τους τσάκωσε... με χαμόγελο στα χείλη και τους τρεις.

Δείτε το SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Παναγιώτη Λουκά: