Μίλησε για σεβασμό!

Μίλησε για σεβασμό!

Ρωτήθηκε από τον Θωμά Φραντζή ο Βέσκο Μιχαΐλοβιτς, με ποια ομάδα είναι περισσότερο συνδεδεμένος... και μεταξύ άλλων είπε "έχω απίστευτο σεβασμό για όλες τις ομάδες που έπαιξα". Ωραίος και πρωτίστως σωστός ο Βέσκο (ΚΛΙΚ ΕΔΩ).

Δείτε το SUPER MONDAY με Βέσκο/Το "αιώνιο", τα...άλλα, οι κορυφαίοι και ο Τσίκινης!