Σκόραραν...και πόζαραν!

Σκόραραν...και πόζαραν!

Υπέροχη πόζα στην ιστοσελίδα μας από "κιτρινοπράσινα" ταλέντα! Ο Αντώνης Ιωάννου και ο Λευτέρης Μπότσαρης πέτυχαν τα δύο από τα 3 γκολ της ΑΕΚ Κ15 στην εκτός έδρας επικράτηση με 3-0 επί της Καρμιώτισσας (Χρίστος Ηλία το άλλο γκολ) και μετά το τέλος του ματς στα Πολεμίδια, στήθηκαν με ικανοποίηση μπροστά από το φακό της Γρηγορίας Φραντζής.