Ταμείο πας όταν κερδίσεις!

Ταμείο πας όταν κερδίσεις!

Για να πάει κανείς ταμείο πρέπει να κερδίσει το κουπόνι του. Η πλάκα είναι ότι ορισμένοι νομίζουν ότι κέρδισαν γιατί είχαν... ευκαιρίες!