Τα είπαν πριν από την έναρξη του ντέρμπι στο ΓΣΠ οι Ντιουνκού και Πέρε Πονς. Θυμήθηκαν και τον καιρό που ήταν συμπαίκτες στην ΑΕΚ.
Τα είπαν πριν από την έναρξη του ντέρμπι στο ΓΣΠ οι Ντιουνκού και Πέρε Πονς. Θυμήθηκαν και τον καιρό που ήταν συμπαίκτες στην ΑΕΚ.