ΑΕΛ... με το δεξί

ΑΕΛ... με το δεξί

ΑΥΤΟ θέλουν Πλουτής και Μάριος. Η ΑΕΛ να ξεκινήσει νικηφόρα κόντρα στον συμπολίτη Άρη. Προέχει φυσικά η ενίσχυση και οι σωστές μεταγραφές.