Είσοδος στο γήπεδο από τον Τ. Δ της Ομόνοιας Αραδίππου, Βαλεντίνο Σιέλη… Η ομάδα του κόντρα στην ΑΕΛ στο “Α. Παπαδόπουλος”. Στους γαλαζοκίτρινους της Λεμεσού ο Σιέλης είχε 70 συμμετοχές από το 2014 ως το 2017 ενώ είχε το "ΠΑΠ" ως... σπίτι του, όντας παίκτης της Ανόρθωσης (2009-14)!
Την αρθρογραφία για τους αγώνες του πρωταθλήματος προσφέρει το Mint To Be Fresh Pasta - Εκεί όπου τα ζυμαρικά είναι καθημερινή απόλαυση!
