Θα έχουμε και στον επόμενο γύρο εκτελέσεις πέναλτι; Λογικά κάπου θα συμβεί... Πραγματικά άχαρη διαδικασία και το ένιωσαν έντονα οι Σαλαμιναίοι την Τετάρτη!
Θα έχουμε και στον επόμενο γύρο εκτελέσεις πέναλτι; Λογικά κάπου θα συμβεί... Πραγματικά άχαρη διαδικασία και το ένιωσαν έντονα οι Σαλαμιναίοι την Τετάρτη!