ΑΝΟ/Ευχαριστίες... στα αδέρφια

ΑΝΟ/Ευχαριστίες... στα αδέρφια

Με ανάρτηση στα social media η Ανόρθωση ευχαρίστησε τους οπαδούς του Άρη, για την κίνηση τους να ανεβάσουν πανό για τα 51 χρόνια κατοχής στο νησί μας...

qrewvc

fewdcx