Με ανάρτηση στα social media η Ανόρθωση ευχαρίστησε τους οπαδούς του Άρη, για την κίνηση τους να ανεβάσουν πανό για τα 51 χρόνια κατοχής στο νησί μας...
Δείτε την ανάρτηση της "Κυρίας":


Με ανάρτηση στα social media η Ανόρθωση ευχαρίστησε τους οπαδούς του Άρη, για την κίνηση τους να ανεβάσουν πανό για τα 51 χρόνια κατοχής στο νησί μας...
Δείτε την ανάρτηση της "Κυρίας":

