Πολύ ωραίο ΚΛΙΚ στο ΓΣΠ μετά το τέλος του Ομόνοια - Ανόρθωση και... κυρίως ένα ΚΛΙΚ που δείχνει αθλητοπρέπεια! Ο προπονητής τερματοφυλάκων της Ανόρθωσης, Αντώνης Γιωργαλλίδης, τα είπε με τον Φαμπιάνο ο οποίος του έδειξε... τον αριθμό ένα με τα δάχτυλά του. Ο Βραζιλιάνος κίπερ... δεν χρειάστηκε να επέμβει ιδιαίτερα στο ντέρμπι εκτός από τη φάση στο 68' και το σουτ του Αμποάγκι, που τον ανάγκασε σε σπουδαία απόκρουση. Μάλλον αυτό θα εννοούσε ο Φάμπι στη συζήτησή του με τον Αντώνη.


