(Βίντεο) Ανόρθωση με... "Η πόλη μας"

(Βίντεο) Ανόρθωση με... "Η πόλη μας"

Η Ανόρθωση ανέβασε βίντεο για το σημερινό ντέρμπι με την ΑΕΛ και έγραψε... "Πάθος, Δύναμη, Θέληση, Ανόρθωση 🔵⚪". Το βίντεο που ετοίμασε η "Κυρία" περιλαμβάνει στιγμές από το περασμένο παιχνίδι με την Ομόνοια, οι οποίες συνοδεύονται με το τραγούδι "Η πόλη μας - I POLI MAS".