Βόλτα... πριν το ντέρμπι

Βόλτα... πριν το ντέρμπι

Αρκετή ώρα πριν το ντέρμπι στο "ΠΑΠ" ανάμεσα σε Ανόρθωση και Ομόνοια, ο Clifford Aboagye βγήκε στον αγωνιστικό χώρο και έκανε βόλτα. Έτσι χαλαρώνει και συγκεντρώνεται, ενόψει του απαιτητικού αγώνα που ακολουθεί...

dd

ee