Το πρώτο παιχνίδι ανάμεσα σε Ανόρθωση και ΑΠΟΕΛ στο φετινό πρωτάθλημα, έγινε σε κατάμεστο "Αντώνης Παπαδόπουλος". Την Κυριακή (8/3) οι δύο ομάδες θα συναντηθούν ξανά, αυτή τη φορά στο ΓΣΠ για τον Β' γύρο του πρωταθλήματος. Σε ένα παιχνίδι εντελώς διαφορετικό, αφού θα πραγματοποιηθεί κεκλεισμένων των θυρών...

