Δυνατό κλικ με τον Κωστάκη Αρτυματά και δύο φίλους της Ανόρθωσης, μετά την βαριά ήττα με 5-0 από την Ομόνοια στο "Αντώνης Παπαδόπουλος". Όλοι όσοι απαρτίζουν την οικογένεια της "Κυρίας" είναι στεναχωρημένοι και "πονάνε" βλέποντας αυτή την άσχημη κατάσταση στην οποία βρίσκεται...
Ναι μεν ο κόσμος της ομάδας της Αμμοχώστου ζητάει και περιμένει κάτι καλύτερο από τους ποδοσφαιριστές αλλά το δείχνουν με το καλύτερο τρόπο και συνεχίζουν να τους στηρίζουν κάθε λεπτό.

