Έδειξαν...Ανόρθωση

Έδειξαν...Ανόρθωση

Οι αναγνώστες του kerkida.net τις προηγούμενες ημέρες είχαν την ευκαιρία να ψηφίσουν για το ντέρμπι του Σαββάτου (29/11) στο "Αντώνης Παπαδόπουλος" ανάμεσα σε Ανόρθωση και ΑΠΟΕΛ. Ο κόσμος έδειξε.... την ομάδα του Τιμούρ Κετσπάγια, αφού το 51% ψήφισε "άσσο". Στο 32% ανέρχεται το "διπλό" του ΑΠΟΕΛ και το υπόλοιπο 17% πόνταρε... στο "Χ".

enter