Πάνο για την Αμμόχωστο ανέβασαν οι φίλοι της Ανόρθωσης που βρέθηκαν στο γήπεδο «Αλγαμέγα» για το ντέρμπι με τον Απόλλωνα. Το ένα πανό απεικόνιζε την κατεχόμενη πόλη μας και το άλλο έγραφε στα αγγλικά “Είμαστε από την Αμμόχωστο”
Την αρθρογραφία για τους αγώνες του πρωταθλήματος προσφέρει το Mint To Be Fresh Pasta - Εκεί όπου τα ζυμαρικά είναι καθημερινή απόλαυση!
