"Eίμαστε και πολλοί και αλλιώτικοι"

"Eίμαστε και πολλοί και αλλιώτικοι"

Ανάρτηση από την Ανόρθωση ενόψει της δύσκολης συνέχειας..."Είμαστε η Ανόρθωση. Ερχόμαστε από την Αμμόχωστο και δεν λυγίζουμε. Όσοι κι αν μείνουμε, δεν θα εγκαταλείψουμε. Θα τα καταφέρουμε. Και είμαστε και πολλοί και αλλιώτικοι".