Ανάρτηση από την Ανόρθωση ενόψει της δύσκολης συνέχειας..."Είμαστε η Ανόρθωση. Ερχόμαστε από την Αμμόχωστο και δεν λυγίζουμε. Όσοι κι αν μείνουμε, δεν θα εγκαταλείψουμε. Θα τα καταφέρουμε. Και είμαστε και πολλοί και αλλιώτικοι".
Ανάρτηση από την Ανόρθωση ενόψει της δύσκολης συνέχειας..."Είμαστε η Ανόρθωση. Ερχόμαστε από την Αμμόχωστο και δεν λυγίζουμε. Όσοι κι αν μείνουμε, δεν θα εγκαταλείψουμε. Θα τα καταφέρουμε. Και είμαστε και πολλοί και αλλιώτικοι".