Η Ανόρθωση θέλει βαθμούς ανεξαρτήτως εικόνας και απόδοσης που θα έχει στον αγώνα, αυτό είναι το ζητούμενο και σήμερα κόντρα στην ΑΕΛ (16:00, Live kerkida.net). Ο Τιμούρ Κετσπάγια μετά την ήττα από την Ομόνοια, τόνισε... "δεν είμαστε ομάδα που χαίρεται όταν κάνει καλή εμφάνιση". Μπορεί η "Κυρία" να στάθηκε καλά στο ΓΣΠ ωστόσο έφυγε με άδεια χέρια και αυτό είναι που μετράει.
Στην ομάδα της Αμμοχώστου θα χαρούν με ένα τρίποντο σήμερα, ακόμη και αν η εμφάνιση δεν είναι η καλύτερη!

