Με πανό στο οποίο αναγράφεται το μήνυμα: "Κανένας δεν ξεχνά, τίποτα δεν ξεχνιέται", μπήκαν στο γήπεδο οι παίκτες της Ανόρθωσης και της Λάρισας, για το μεταξύ τους φιλικό.
Όμορφη κίνηση απ' την Ελλαδική ομάδα, στέλνοντας μήνυμα συμπαράστασης στην "Κυρία"...