ΕΚΕΙ...

ΕΚΕΙ...

Δεν χάνει αγώνα στο "Αντώνης Παπαδόπουλος" η γιαγιά Φωτεινή...Στη θέση της και στο ντέρμπι με τον Απόλλωνα. Δίπλα στην αγαπημένη της Ανόρθωση.