"Eργαζόμαστε για να γίνουμε νικητές"

"Eργαζόμαστε για να γίνουμε νικητές"

Ανάρτηση έκανε ο προπονητής της Ανόρθωσης, Χουακίν Γκόμεθ, όπου αναφέρθηκε στο τέλος της προετοιμασίας στην Ελλάδα και στην συνέχεια: 

“Προετοιμασία σε εξέλιξη: Πολλές πολλές διαδικασίες σε ισχύ, ταυτότητα και εργασιακή ηθική. Επιστροφή στην Κύπρο για να συνεχίσουμε να πιέζουμε και να εργαζόμαστε για να γίνουμε νικητές και η αδίστακτη ομάδα που θέλουμε να είμαστε”

enter " "