Έστειλε... μήνυμα η Ανόρθωση

Έστειλε... μήνυμα η Ανόρθωση

Έστειλε μήνυμα η Ανόρθωση μετά τη χθεσινή ανατροπή που έφερε τη μεγάλη νίκη κόντρα στην ΑΕΛ. Δείτε την ανάρτηση της "Κυρίας".