Έτρεξαν... στην Ιταλία

Έτρεξαν... στην Ιταλία

Η κυπριακή σημαία και στους δρόμους της Νάπολη. Μια παρέα 11 ατόμων από διάφορα σωματεία (Περικλή Δημητρίου, Δρομείς Ανόρθωσης Αμμοχώστου, Απόλλων Δρομείς) έτρεξαν σε αγώνα δρόμου στην ιταλική πόλη και... άφησαν το κυπριακό τους αποτύπωμα! Ξεχώρισαν οι φανέλες που ετοίμασαν, με το μήνυμα: "Από την κατεχόμενη πόλη της Αμμοχώστου στην Ιστορική Νάπολη".