Εξαίρεση... ο Κωνσταντίνος!

Εξαίρεση... ο Κωνσταντίνος!

Ο Κωνσταντίνος Παναγή είναι ο μοναδικός παίκτης που υπέγραψε για δύο χρόνια στην Ανόρθωση! Συγκεκριμένα ο Κύπριος κίπερ υπέγραψε για 2+1 χρόνια.

ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι παίκτες που αποκτήθηκαν φέτος, είτε έχουν συμβόλαιο για 1+1 είτε είναι δανεικοί με οψιόν (ΚΛΙΚ ΕΔΩ).