Εξοπλισμένοι...

Εξοπλισμένοι...

Με τις ομπρέλες στο "Αντώνης Παπαδόπουλος". Βροχερός ο καιρός, θα απολαύσουν καλύτερα το ντέρμπι με τις ομπρελίτσες.