(Φώτος) Πέταξε... η ΑΝΟ

(Φώτος) Πέταξε... η ΑΝΟ

Η Ανόρθωση μπήκε στο αεροπλάνο το πρωί της Δευτέρας (14/7) με προορισμό την Ελλάδα και την Πτολεμαΐδα, εκεί που συνεχίσει την προετοιμασία της.