Γήπεδο... μετά το γυμναστήριο

Γήπεδο... μετά το γυμναστήριο

Μετά το πρόγραμμα στο γυμναστήριο, οι ποδοσφαιριστές της Ανόρθωσης... πάτησαν γήπεδο στην απογευματινή προπόνηση. Δείτε την σχετική φωτογραφία απ' την προετοιμασία της "Κυρίας" στην Πτολεμαΐδα.