Στο "Δασάκι" ο Κυριάκος Πραστίτης για το Fan Day της Ανόρθωσης και την πρώτη επίσημη προπόνηση. Ο πρόεδρος της "Κυρίας" πόζαρε στον φακό της ιστοσελίδας μας.
Ο Πραστίτης ήταν και χθες (Σάββατο, 12/7) στο γήπεδο της Άχνας, αφού παρακολούθησε από κοντά το φιλικό ανάμεσα σε Απόλλωνα και Εθνικό (ΚΛΙΚ ΕΔΩ).
