Και αυτοί... "τιμωρημένοι"!

Και αυτοί... "τιμωρημένοι"!

Λόγω ΑΠΟΕΛ... "τιμωρία" και για την Ανόρθωση καθώς οι οπαδοί της στερούνται της ευκαιρίας να βοηθήσουν σήμερα στο ΓΣΠ την ομάδα τους.