Λόγω ΑΠΟΕΛ... "τιμωρία" και για την Ανόρθωση καθώς οι οπαδοί της στερούνται της ευκαιρίας να βοηθήσουν σήμερα στο ΓΣΠ την ομάδα τους.
Λόγω ΑΠΟΕΛ... "τιμωρία" και για την Ανόρθωση καθώς οι οπαδοί της στερούνται της ευκαιρίας να βοηθήσουν σήμερα στο ΓΣΠ την ομάδα τους.