"Και συνεχίζουμε…"

"Και συνεχίζουμε…"

Ανάρτηση από την Ανόρθωση για το πρώτο φιλικό ματς ενόψει της νέας σεζόν... Η "Κυρία" έχασε με 2-1 στη Θεσσαλονίκη από τον Άρη και ο κόουτς είχε την ευκαιρία να εξάγει κάποια πρώτα συμπεράσματα

"Πρώτος φιλικός αγώνας με τον Άρη Θεσσαλονίκης και συνεχίζουμε… 🔵⚪"