Παρά την απογοήτευση τους απο το αποτέλεσμα της ποδοσφαιρικής Ανόρθωση οι "Μαχητές" πήγαν στο "Κίτιον" για να στηρίξουν την προσπάθεια της Ανόρθωσης απέναντι στη Μακάμπι Τελ Αβίβ. Το οργανωμένο σύνολο της "Κυρίας" με φωνή και παλμό ζωντάνεψε…το "Κίτιον", σημειώνεται στο handballnews.cy.