Ανάρτηση από τους Μαχητές με αφορμή την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας στη Μικρά Ασία.
"«Η Σμύρνη ήταν το φως, ο Πόντος η ψυχή,
η Μικρά ασία το θεμέλιο του Ελληνισμού.
Δεν χάθηκαν, δεν σβήστηκαν∙
ζουν μέσα στη μνήμη, στο αίμα και στην καρδιά μας.
Πάντα ο Ελληνισμός ξαναγεννιέται!
14 Σεπτεμβρίου • Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας στη Μικρά Ασία
𝐌𝐀𝐗𝐇𝐓𝐄𝐂 𝟏𝟗𝟗𝟒
"
