“Περήφανε Ανορθωσιάτη, το Σάββατο η θέση ΟΛΩΝ μας είναι στο σπίτι μας. Πετύχαμε μειωμένη τιμή εισιτηρίου, ως ένα ΕΥΧΑΡΙΙΣΤΩ στον τεράστιο κόσμο”… Έτσι ανέφεραν οι “Μαχητές” στην ενημέρωση τους για τη συνάντηση με το Δ.Σ και τους ποδοσφαιριστές… Ισχυρό κάλεσμα λοιπόν έτσι ο κόσμος της “Κυρίας” να έρθει μαζικά στο γήπεδο για να πάρει η ομάδα τη νίκη κόντρα στον Ακρίτα…