Βόλταρε... στον αγωνιστικό χώρο ο πρόεδρος της Ανόρθωσης πριν από το φιλικό με το ΑΠΟΕΛ, ικανοποιημένος για την απόφαση να γίνει με κόσμο το σημερινό ματς. Ο Κυριάκος Πραστίτης περιμένει με αισιοδοξία την έναρξη του πρωταθλήματος.
Βόλταρε... στον αγωνιστικό χώρο ο πρόεδρος της Ανόρθωσης πριν από το φιλικό με το ΑΠΟΕΛ, ικανοποιημένος για την απόφαση να γίνει με κόσμο το σημερινό ματς. Ο Κυριάκος Πραστίτης περιμένει με αισιοδοξία την έναρξη του πρωταθλήματος.