Μήνυμα από Ανόρθωση

Μήνυμα από Ανόρθωση

Η Ανόρθωση ανέβασε φωτογραφίες από το ντέρμπι με τον Απόλλωνα και έστειλε το δικό της μήνυμα... "Δεν τα παρατήσαμε ποτέ – Πίστη, Θέληση, Πάθος, ΑΝΟΡΘΩΣΗ".

Δείτε το SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Πάμπο Χριστοδούλου: