Μήνυμα... Σένσι

Μήνυμα... Σένσι

Ανάρτηση από τον Στέφανο Σένσι μετά την πρώτη νίκη της Ανόρθωσης στο φετινό πρωτάθλημα. Η "Κυρία" επικράτησε με 1-0 της Freedom24 Krasava ΕΝΥ με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι του Ιταλού μέσου...

"Αξίζαμε αυτούς τους τρεις βαθμούς για τη δουλειά που κάναμε τις τελευταίες εβδομάδες. Ας απολαύσουμε αυτή τη νίκη και ας αρχίσουμε να μετράμε αντίστροφα για τον επόμενο αγώνα αύριο!"