Στο σαββατιάτικο φιλικό με τον Εθνικό, όπου η Ανόρθωση θα έχει την ευκαιρία να θυμηθεί τον τίτλο που πήρε μακριά από την Αμμόχωστο, το 1995, με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 30 χρόνων από το πρώτο πρωτάθλημα στην προσφυγιά, η διοίκηση Κυριάκου Πραστίτη πήρε την απόφαση να τιμήσει το τότε Δ.Σ. ΚΛΙΚ ΕΔΩ για τις λεπτομέρειες.