"Ο κόσμος της, η δύναμή της!"

"Ο κόσμος της, η δύναμή της!"

Η Ανόρθωση με ανάρτηση της, αποθέωσε τον κόσμο ο οποίος είχε δυναμική παρουσία στο "Δασάκι".

"Ο κόσμος της, η δύναμή της! Δεν την άφησε και δεν θα την αφήσει μόνη ποτέ. Αλλάζουν οι εποχές αλλά εμείς πάντοτε πλάι της 🔵⚪️"