"Όλοι δίπλα στην Κυρία μας"

"Όλοι δίπλα στην Κυρία μας"

Ανάρτηση από την Ανόρθωση για τον εκτός έδρας αγώνα κόντρα στον Εθνικό Άχνας...

"Εθνικός Άχνας – Ανόρθωση Αμμοχώστου

🗓️ Σάββατο 20/09 | 🕖 19:00

Στάδιο «Δασάκι Άχνας» | Ανατολική εξέδρα

🔓 Οι είσοδοι ανοίγουν στις 17:30

▪️Εκδοτήρια ανοιχτά στο γήπεδο

Όλοι δίπλα στην Κυρία μας 🔵⚪️"

enter

dd

ee