ΩΡΑΙΟ με Πραστίτη!

ΩΡΑΙΟ με Πραστίτη!

Έξαλλα τα πανηγύρια στην Ανόρθωση μετά την πρώτη νίκη στο φετινό πρωτάθλημα. Ο πρόεδρος της "Κυρίας", Κυριάκος Πραστίτης μπήκε στον αγωνιστικό χώρο μετά το τέλος του αγώνα και αγκάλιασε τους ποδοσφαιριστές της ομάδας του.

ee