Έξαλλα τα πανηγύρια στην Ανόρθωση μετά την πρώτη νίκη στο φετινό πρωτάθλημα. Ο πρόεδρος της "Κυρίας", Κυριάκος Πραστίτης μπήκε στον αγωνιστικό χώρο μετά το τέλος του αγώνα και αγκάλιασε τους ποδοσφαιριστές της ομάδας του.
Έξαλλα τα πανηγύρια στην Ανόρθωση μετά την πρώτη νίκη στο φετινό πρωτάθλημα. Ο πρόεδρος της "Κυρίας", Κυριάκος Πραστίτης μπήκε στον αγωνιστικό χώρο μετά το τέλος του αγώνα και αγκάλιασε τους ποδοσφαιριστές της ομάδας του.