Οι οργανωμένοι φίλοι της Ανόρθωσης, βρίσκονται από νωρίς στο "Δασάκι" για το Fan Day της ομάδας αλλά και την πρώτη επίσημη προπόνηση, ενώ για τους ίδιους θα είναι η πρώτη παράσταση. Ξεκίνησαν pre-game όπως ξέρουν και ετοιμάζονται για την εξέδρα του σταδίου της Άχνας.