Προεδρικό πηγαδάκι πριν τη σέντρα στο ΓΣΠ για το Ομόνοια - Ανόρθωση. Σταύρος Παπασταύρου και Κυριάκος Πραστίτης, μαζί με τους συνεργάτες τους, τα είπαν σε χαλαρό και φιλικό κλίμα.
Προεδρικό πηγαδάκι πριν τη σέντρα στο ΓΣΠ για το Ομόνοια - Ανόρθωση. Σταύρος Παπασταύρου και Κυριάκος Πραστίτης, μαζί με τους συνεργάτες τους, τα είπαν σε χαλαρό και φιλικό κλίμα.