Το πρώτο... (ΑΝΟ)

Το πρώτο... (ΑΝΟ)

Η ανάρτηση της Ανόρθωσης για το σημερινό πρώτο φιλικό που δίνει στην Ελλάδα, απέναντι στον Άρη Θεσσαλονίκης.