Οι Μιχάλης Χατζηπαντέλας, Χρίστος Γεράνη και Δημήτρης Σύζινος τα είπαν με τον Κυριάκο Πραστίτη πριν από την έναρξη της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης. Και οι τέσσερις έχουν ένα κοινό...στόχο: Να τα καταφέρει η Ανόρθωση σε αυτή τη δύσκολη περίοδο και να επιστρέψει σιγά-σιγά δριμύτερη, όπως την θέλει ο Ανορθωσιάτης.