Τη...δουλειά τους (ΑΝΟ)

Τη...δουλειά τους (ΑΝΟ)

Και στο ματς με την ΕΝΠ, οι Ανορθωσιάτες θα κάνουν τη δουλειά τους. Μαζικά στην κερκίδα με παλμό. Στην προηγούμενη...έξοδο πανηγύρισαν την 1η νίκη, τώρα θέλουν την...2η!