Τσεκ... από Γκόμεθ

Τσεκ... από Γκόμεθ

Ο Χοακίν Γκόμεθ το βράδυ του Σαββάτου (8/9), πήγε στο ΓΣΠ για να δει από κοντά το φιλικό... ντέρμπι ανάμεσα σε ΑΠΟΕΛ και Απόλλωνα. Θυμίζουμε η Ανόρθωση θα αντιμετωπίσει την Δευτέρα (11/9) τους "γαλαζοκίτρινους" για το τουρνουά προσφυγιάς.

Ο Ισπανός τεχνικός ήθελε να πάρει γεύση... από τις δύο ομάδες, τις οποίες θα αντιμετωπίσει τη νέα σεζόν στο πρωτάθλημα.

enter