Ο Στέφανο Σένσι... στο ντέρμπι του ΓΣΠ έκανε ακριβώς ότι έκανε και στο παιχνίδι του πρώτου γύρου με το ΑΠΟΕΛ. Ο Ιταλός και στα δύο παιχνίδια άνοιξε το σκορ, με μοναδική διαφορά ότι στο ΓΣΠ το έκανε από τα έντεκα βήματα και πανηγύρισε "διπλό", ενώ στον πρώτο γύρο συμβιβάστηκε με την ισοπαλία.