Ξανά...ΕΚΕΙ

Ξανά...ΕΚΕΙ

Ετοιμάζοναι για νέα μαζική...εξόρμηση στο Δασάκι οι Ανορθωσιάτες. Το Σάββατο, στο φιλικό με τον Εθνικό, που θα έχει διαφορετική...λάμψη. ΚΛΙΚ ΕΔΩ.