Πηγαδάκι στο "Αλφαμέγα" πριν τη σέντρα του Κύπρος-Αυστρία, με δύο ΑΠΟΕΛίστες και ένα Ομονοιάτη. Από πλευράς "γαλαζοκτιρίνων" ήταν οι Κούτσακος και Σατσιάς, ενώ από τους "πράσινους" ο Ανδρέου.
Πηγαδάκι στο "Αλφαμέγα" πριν τη σέντρα του Κύπρος-Αυστρία, με δύο ΑΠΟΕΛίστες και ένα Ομονοιάτη. Από πλευράς "γαλαζοκτιρίνων" ήταν οι Κούτσακος και Σατσιάς, ενώ από τους "πράσινους" ο Ανδρέου.