22 Ιουλίου με ΑΠΟΕΛ...

22 Ιουλίου με ΑΠΟΕΛ...

Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε σειρά από φιλικούς αγώνες προετοιμασίας. Ανάμεσα σε αυτά ΔΥΟ φορές με το ΑΠΟΕΛ, με το πρώτο πολύ νωρίς, στις 22 Ιουλίου. Το δεύτερο στις 22 Αυγούστου.